Siste sceneopptredener:

2016-2017:
Jobbet med flere humorsang-prosjekter som er lagt ut på min YouTubekanal.

Har hatt noen få sceneopptredener (har dessverre måtte takket nei til en del tilbud, travelt å være småbarnsfar) 😀

2015:
Søndag 15.des: Historieforteller under julemarked,, Leikvin

Lørdag 23.nov: Standup på Øra Kafe, Sunndalsøra.

Lørdag 19.okt: Kursholder i revytekst-skriving, Ålvundeid

Torsdag 17.okt: Konferansier under moteshow i regi Sunndal Amfi, Sunndalsøra

Lørdag 5.okt: Kursholder i revytekst-skriving, Eide

Torsdag 3.okt: Konferansier under kurs-samling for Servicekontoret, Sunndalsøra

tirsdag 18. august 2009

"Ærlig Talt"



To og et halvt år etter mitt første one man show, hadde jeg samlet nok stoff til et nytt helaftens show. Showet fikk navnet "Ærlig Talt". Her bruker jeg meg selv som utgangspunkt, og filosoferer rundt ulike tema. Showet denne gang er et mer rendyrket standup-show, krydra med musikalske humorinnslag.

Showet har foreløpig bare blitt satt opp en gang i sin helhet. Har brukt utdrag fra showet i ulike opptredener.

Bildene er fra premieren i Sunndal kulturhus,
18. mars 2006.







Feiring med champis etter showet.

Anmeldelse i Aura Avis (trykk på bildet for å lese teksten):

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar