Siste sceneopptredener:

2016-2017:
Jobbet med flere humorsang-prosjekter som er lagt ut på min YouTubekanal.

Har hatt noen få sceneopptredener (har dessverre måtte takket nei til en del tilbud, travelt å være småbarnsfar) 😀

2015:
Søndag 15.des: Historieforteller under julemarked,, Leikvin

Lørdag 23.nov: Standup på Øra Kafe, Sunndalsøra.

Lørdag 19.okt: Kursholder i revytekst-skriving, Ålvundeid

Torsdag 17.okt: Konferansier under moteshow i regi Sunndal Amfi, Sunndalsøra

Lørdag 5.okt: Kursholder i revytekst-skriving, Eide

Torsdag 3.okt: Konferansier under kurs-samling for Servicekontoret, Sunndalsøra

tirsdag 10. august 2010

Båtvett & sjøvettregler


Jeg har dette skoleåret vært kontaktlærer for 7.trinn, og da er det fast post å dra på leirskole på vårparten. Vi dro til Bjørnsund for å lære om kystkultur og båtvett. Vi var flere skoleklasser og lærere som skulle dit samtidig. Jeg dro sammen med min kjære kollega Trude. Andrè var kontaktlærer for en annen 7.klasse som vi dro sammen med. Jeg og Andre har gått på lærerskolen sammen oog kjente hverandre fra før. Trude stilte som vanlig med kamera og vi skulle lage film om elevene på Bjørnsund. Jeg og Andre ville også være med på film, og lagde derfor vårt eget "manus" ut i fra det vi lærte på Bjørnsund. Resultatet kan du se her: http://www.youtube.com/watch?v=fRtGtDO3WaI

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar