Siste sceneopptredener:

2016-2017:
Jobbet med flere humorsang-prosjekter som er lagt ut på min YouTubekanal.

Har hatt noen få sceneopptredener (har dessverre måtte takket nei til en del tilbud, travelt å være småbarnsfar) 😀

2015:
Søndag 15.des: Historieforteller under julemarked,, Leikvin

Lørdag 23.nov: Standup på Øra Kafe, Sunndalsøra.

Lørdag 19.okt: Kursholder i revytekst-skriving, Ålvundeid

Torsdag 17.okt: Konferansier under moteshow i regi Sunndal Amfi, Sunndalsøra

Lørdag 5.okt: Kursholder i revytekst-skriving, Eide

Torsdag 3.okt: Konferansier under kurs-samling for Servicekontoret, Sunndalsøra

tirsdag 15. mars 2011

"En lun aften - sånn er livet"

(bildet er hentet fra Aura Avis, 15 sept. 2011)

5 år etter mitt forrige helaftens standup-show "Ærlig Talt", var jeg klar for et nytt show: "En lun aften - sånn er livet". Dette er et show med "lun" standup, krydra med musikalske innslag med både humoristiske og mer alvorlige tema.

Fredag 11.mars hadde jeg premiere på "En lun aften" og dette ble en suksess. Publikum virket godt fornøyd og min følelse var også veldig god, både under og etter showet.

I "En lun aften - sånn er livet" bruker jeg meg selv som utgangspunkt og tar for meg episoder gjennom livet og filosoferer humoristisk rundt opplevelser og erfaringer jeg har gjort meg. De aller fleste vil nok kunne kjenne seg igjen i det jeg snakker om.




Showet hadde premiere i Støgu i Sunndal kulturhus, og vil bli satt opp igjen på samme sted senere i vår. Varighet ca 1 time og 15 min.

Med på laget hadde jeg også cateringfirmaet Timian & Persille som serverte "Lun pastasalat" i forkant av showet. Dette ble svært populært og var med på å gjøre kvelden fullkommen.

Omtale av showet er henta fra Aura Avis, tirsdag 15.mars 2011
(klikk på bildet for å lese teksten):
(bildet er tatt av Aura Avis)










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar