Siste sceneopptredener:

2016-2017:
Jobbet med flere humorsang-prosjekter som er lagt ut på min YouTubekanal.

Har hatt noen få sceneopptredener (har dessverre måtte takket nei til en del tilbud, travelt å være småbarnsfar) 😀

2015:
Søndag 15.des: Historieforteller under julemarked,, Leikvin

Lørdag 23.nov: Standup på Øra Kafe, Sunndalsøra.

Lørdag 19.okt: Kursholder i revytekst-skriving, Ålvundeid

Torsdag 17.okt: Konferansier under moteshow i regi Sunndal Amfi, Sunndalsøra

Lørdag 5.okt: Kursholder i revytekst-skriving, Eide

Torsdag 3.okt: Konferansier under kurs-samling for Servicekontoret, Sunndalsøra

tirsdag 12. april 2011

Latter på Løkta, Molde




Lørdag 2.april var jeg med på en ny kveld på Latter på Løkta i Molde. Flere komikere fra Molde og omegn deltok, og dette ble en meget bra kveld.


Jeg var første komiker ut, etter at konferansier Rune Hoel hadde varmet opp publikum. Er godt fornøyd med opptredenen min og sender en stor takk til et supert og livat publikum! Alltid morsomt å få lov til å være komiker på Latter på Løkta!


De andre komikerne som deltok var Johan Øiestad, Anita Nyhagen, Katrine Solberg og Hogne Bø Pettersen.

1 kommentar:

  1. Det var hyggelig å ha deg med igjen på latter på løkta, gleder meg allerede til neste gang. velkommen tilbake en annen gang Audun.
    mvh. Rune Hoel

    SvarSlett