Siste sceneopptredener:

2016-2017:
Jobbet med flere humorsang-prosjekter som er lagt ut på min YouTubekanal.

Har hatt noen få sceneopptredener (har dessverre måtte takket nei til en del tilbud, travelt å være småbarnsfar) 😀

2015:
Søndag 15.des: Historieforteller under julemarked,, Leikvin

Lørdag 23.nov: Standup på Øra Kafe, Sunndalsøra.

Lørdag 19.okt: Kursholder i revytekst-skriving, Ålvundeid

Torsdag 17.okt: Konferansier under moteshow i regi Sunndal Amfi, Sunndalsøra

Lørdag 5.okt: Kursholder i revytekst-skriving, Eide

Torsdag 3.okt: Konferansier under kurs-samling for Servicekontoret, Sunndalsøra

søndag 30. oktober 2011

Byggmakker og "Damenes aften"


3 x "Damenes aften" i regi Byggmakker er vel overstått! Jeg ble hyret inn som komiker på disse kveldene som gikk over 3 dager. Det var de tre Bykkmakker-forretningene på Nordmøre; Bytås, Surnadal og Tredal (Sunndal) som skulle arrangere "Damenes aften".


Et veldig godt opplegg med foredrag/kursing, matservering, sosialt samvær og svært god stemning. Jeg var underholdningsinnslaget, og hva i all verden skal man snakke om når tilhørerne er en svær gjeng med damer i sin beste alder...??

Da jeg ble hyret inn, fikk jeg beskjed om at temaene var damer og interiør. Jeg tok utgangspunkt i 'kvinnen' og trakk fram positive og mindre positive egenskaper med dette fenomenet... Latteren lot ikke vente på seg. Et veldig godt publikum tok i mot mine betrakninger om kvinnen med smil og gapskratt!

Dette ble 3 veldig morsomme kvelder!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar