Siste sceneopptredener:

2016-2017:
Jobbet med flere humorsang-prosjekter som er lagt ut på min YouTubekanal.

Har hatt noen få sceneopptredener (har dessverre måtte takket nei til en del tilbud, travelt å være småbarnsfar) 😀

2015:
Søndag 15.des: Historieforteller under julemarked,, Leikvin

Lørdag 23.nov: Standup på Øra Kafe, Sunndalsøra.

Lørdag 19.okt: Kursholder i revytekst-skriving, Ålvundeid

Torsdag 17.okt: Konferansier under moteshow i regi Sunndal Amfi, Sunndalsøra

Lørdag 5.okt: Kursholder i revytekst-skriving, Eide

Torsdag 3.okt: Konferansier under kurs-samling for Servicekontoret, Sunndalsøra

søndag 30. oktober 2011


Lørdag 15.oktober var jeg i Kristiansund på mitt helaftens standup-show "Sånn er livet". Jeg var veldig spent på hvor mange som ville ta turen innom denne kvelden. Kan ikke akkurat si at jeg er blant Norges mest kjente komikere... :o) Da jeg satte i gang var det det kommet 16 publikummere. Det kunne absolutt ha vært verre, så dette må jeg si meg fornøyd med.


Det gikk litt tungt i starten, men etterhvert følte jeg at materialet satt som det skulle. Jobber nå med å skrive en litt bedre start, med flere og bedre poenger. :o)


Sender en takk til Cafe Onkel som ga meg muligheten til å sette opp showet også i Kristiansund!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar