Siste sceneopptredener:

2016-2017:
Jobbet med flere humorsang-prosjekter som er lagt ut på min YouTubekanal.

Har hatt noen få sceneopptredener (har dessverre måtte takket nei til en del tilbud, travelt å være småbarnsfar) 😀

2015:
Søndag 15.des: Historieforteller under julemarked,, Leikvin

Lørdag 23.nov: Standup på Øra Kafe, Sunndalsøra.

Lørdag 19.okt: Kursholder i revytekst-skriving, Ålvundeid

Torsdag 17.okt: Konferansier under moteshow i regi Sunndal Amfi, Sunndalsøra

Lørdag 5.okt: Kursholder i revytekst-skriving, Eide

Torsdag 3.okt: Konferansier under kurs-samling for Servicekontoret, Sunndalsøra

fredag 30. august 2013

"Herrens aften" på Byggmakker

For et par år siden var jeg innleid som komiker under "Damenes aften" i regi Byggmakker. I april var det mennene som skulle få ha sin egen kveld og også her skulle jeg få muligheten til å underholde. Både Byggmakker Tredal og Byggmakker Bytås skulle arrangere "Herrenes aften". Må si jeg koste meg da jeg gikk i gang med å skrive materialet jeg skulle bruke disse kveldene.

Jeg bestemte meg for å kjøre en veldig "macho" stil, både gjennom det jeg skulle snakke om og gjennom kroppsspråket. Som den mahomannen jeg er, skulle det passe bra... Selvironi er noe jeg veldig ofte spiller på. :o)

Det ble to fine kvelder, kanskje spesielt på Bytås, der det var et veldig godt oppmøte. Det nyskrevne materialet fungerte godt og latteren satt løst.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar