Siste sceneopptredener:

2016-2017:
Jobbet med flere humorsang-prosjekter som er lagt ut på min YouTubekanal.

Har hatt noen få sceneopptredener (har dessverre måtte takket nei til en del tilbud, travelt å være småbarnsfar) 😀

2015:
Søndag 15.des: Historieforteller under julemarked,, Leikvin

Lørdag 23.nov: Standup på Øra Kafe, Sunndalsøra.

Lørdag 19.okt: Kursholder i revytekst-skriving, Ålvundeid

Torsdag 17.okt: Konferansier under moteshow i regi Sunndal Amfi, Sunndalsøra

Lørdag 5.okt: Kursholder i revytekst-skriving, Eide

Torsdag 3.okt: Konferansier under kurs-samling for Servicekontoret, Sunndalsøra

lørdag 31. august 2013

Humorteltet - Sunndal kulturfestival 2013

Humorteltet under Sunndal kulturfestival er det alltid like morsomt å delta på. Kollega og venn Johan Øiestad spurte om jeg ville være konferansier sammen med han også i år. Selvfølgelig ville jeg det. Johan og jeg åpnet showet og skulle varme opp publikummet. Jeg delte morsomme og finurlige episoder og erfaringer rundt læreryrket og ikke minst det å være lærerstudent.


Humorteltet har alltid vært et populært arrangement under festivalen, så også i år. Fullt telt og stormende jubel. Responsen var veldig god og det var tydelig at både komikere og publikum stortrivdes. Denne gangen var det "Storlygartrio'n" som var det store trekkplasteret. Storlygartrio'n består av Odd Arne Halaas, Olav Kåre Torhjul og Arild Hoksnes. Anbefales sterkt å få med seg disse dyktige, latterbrøl-skapende humoristene!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar