Siste sceneopptredener:

2016-2017:
Jobbet med flere humorsang-prosjekter som er lagt ut på min YouTubekanal.

Har hatt noen få sceneopptredener (har dessverre måtte takket nei til en del tilbud, travelt å være småbarnsfar) 😀

2015:
Søndag 15.des: Historieforteller under julemarked,, Leikvin

Lørdag 23.nov: Standup på Øra Kafe, Sunndalsøra.

Lørdag 19.okt: Kursholder i revytekst-skriving, Ålvundeid

Torsdag 17.okt: Konferansier under moteshow i regi Sunndal Amfi, Sunndalsøra

Lørdag 5.okt: Kursholder i revytekst-skriving, Eide

Torsdag 3.okt: Konferansier under kurs-samling for Servicekontoret, Sunndalsøra

søndag 12. november 2017

Moro med ordtak, uttrykk og ordspill

Jeg har alltid vært fascinert av ordtak, uttrykk vi bruker i det daglige språket og ikke minst ordspill. For et par år siden begynte jeg å lage humoristiske bilder som skulle illustrere et ordtak eller kjente uttrykk. Jeg la dem ut på min instagramkonto og mange av mine følgere moret seg med bildene mine. 😀
For å nå ut til flere, opprettet jeg en egen instagramkonto for slike humorbilder. Du kan følge meg på @Audun.underholdning 😀 Under har jeg lagt ut to av bildene som du finner på Instagram."Bas(s)ketak" 😀
"Tiden leger alle sår" 😀

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar