Siste sceneopptredener:

2016-2017:
Jobbet med flere humorsang-prosjekter som er lagt ut på min YouTubekanal.

Har hatt noen få sceneopptredener (har dessverre måtte takket nei til en del tilbud, travelt å være småbarnsfar) 😀

2015:
Søndag 15.des: Historieforteller under julemarked,, Leikvin

Lørdag 23.nov: Standup på Øra Kafe, Sunndalsøra.

Lørdag 19.okt: Kursholder i revytekst-skriving, Ålvundeid

Torsdag 17.okt: Konferansier under moteshow i regi Sunndal Amfi, Sunndalsøra

Lørdag 5.okt: Kursholder i revytekst-skriving, Eide

Torsdag 3.okt: Konferansier under kurs-samling for Servicekontoret, Sunndalsøra

mandag 6. november 2017

Skråblikk på kommunedebatten 2016

Vinteren og våren 2016 var preget av debatter rundt kommunesammenslåinger rundt om i Norge. Det samme gjaldt for Sunndal kommune. Et av alternativene var at nabokommunene Sunndal og Nesset skulle slås sammen. Her var det mange som ville uttale seg og forslag til nytt kommunenavn kom på løpende bånd.

Jeg ønsket at Sunndal skulle fortsette som egen kommune, og humret og gremtes litt over alle navneforslagene som nøye ble debattert for den nye stor-kommunen. Jeg satt og fantaserte litt selv også på hva et passende navn kunne være, hvis det ble sammenslåing. Det var da jeg kom på det "geniale" navnet. Og med navnet, ballet ideene på seg. Til slutt ble det en sang som ble veldig godt mottatt. 😀

Jeg ble til og med hyret inn til et av debattmøtetene i Sunndal kulturhus for å underholde med nettopp denne sangen. Dette var et oppdrag jeg ikke kunne si nei til. Sangen ble da framført "live". 😀



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar